Friday, November 26, 2010

pendapat aku!!

seriously,mcm2 yang terjadi....tp aku dah biasa....alah bisa tegal biasa..bak kata owg dulu2...hehe...mmg aku dh biasa mcm nie...tp semakin lama aku semakin bahagia...n fikir keputusan yang aku buad 4tahun lepas adalah satu keputusn yang betol!!...haha.....akhrnya aku berjumpa dengan cinta sejati..senang j...cinta sejati adalah owg yang sanggup menerima segala kekurangan kita...dan memahami serta tidak membuatkan kita bersedih...hargai apa yang ad di hadapan kita bukan yang telah jauh di belakang kita....aku sentiasa mengharapakan aku tabah menjalani kehidupan bahagia...dan akhrnya aku temui...tp kdng kala aku merasa kasihan kepada seorang insan yang hidupnya bagi aku amat kucar kacir..bercakap pasal paras rupa...setiap owg mempunyai kecantikan masing2...alangkah sedihnya aty kita apabila owg itu menyintai kita berdasarkan paras rupa kita...jika dapat GF atau BF y handsome adalah satu bonus...tetapi jika membuatkan kita tambah menderita buad apa...cantik di luar bukan jaminan cntik di dalam...aku bukan nya hamba yang bek...aku juga penah melakuakn kesilapan....setiap owg mempunyai tahap kesabaran paling miksima...yes!!!...aku setuju itu...kalau owg ada masalah dgn aku...aku lebih mengambil langkah untk pergi meninggalkan mereka...itu kalau aku terlalu kecewa...aku dh penat r kecewa...aku x ske berpura2...n di kelilingi oleh manusia yang berpura2...sape je lah yang suka...huhu....

p/s:aku x selalu post kat blog nie bb banyak mase aku habiskan kat blog ag satu...

No comments:

Post a Comment