Thursday, December 23, 2010

pengalaman aku..

yes,pengalaman hebat...mmg hebat!!....hebat sbb aku dah pgalam kena langgar ngn keta...x dapat aku bayangkan....nasib bek tak patah...begini ceritanya...aku n my teddy kuar nak p ambk gambr pastu....moto teddy tyrnye pancit,,,,dy suoh aku tggu jap n dy p btlkan tayar....mase 2 kteowg x bguraw cm slalu...msing2 letih....kteowg cari kdai makan...kteowg pusing tempat 2 dua kali...gara2 nak cari "NASI GORENG AYAM BERLADA"..ase cm mmpi...yes mcm mmpi...tbe kaki aku sakit...x blh gerak.... dua ambulan pown datang...ambulan pertahan awam n ambulan hospital MUar...haha...pengalaman yg y x dapat di lupakan......n x-ray...mujur x ad tulang yang patah,,,,cume luka n bengkak...kaki aku x kuat...so,mse 2 aku di tolak mnggunakan kerusi roda...
nsb bek x kne tdo wad,,,huhu...takut...k r aku pown x ok ag nie...need more rest...salam..

No comments:

Post a Comment