Wednesday, December 1, 2010

post2 lg...

post utk ilnag kan bownk n ilangkan tekanan....bsk aku dh balik merlimau...yes!!...dh x ley on9 slalu...aku n mr teddy dh sepakat utk mengurangkan aktiviti mengedate...blh k??...haha...manyak windu ma x jmpe 2 mggu!...aq pown indu ame ousemate2 aq...ad pertambahan ousemate ag 3owg...so,jumlah semua sekali adalah 10owg...crowded??...i think so...:P
yang penting azam baru nek sem3...sb final exm 7paper...mak ai...banyak gler...mmg gler...dak awm j yang sbjct paling banyak....huhu...

azam aku utk sem ni adalh utk aktf..ad abg 2 tanya adakah aku nak join kelab audio...lbh kurng cm2 r aku pown x ingt sgt name kelab 2...hehe..aku on j..n also really appercite to my uncle..REDZUAN KASIM..kazen ibu aku...invite aku lepak ngn dy utk war photoshot...wa~~..banyak suke!!!...yng penting aku nak luangkan banyak mase aku ngn aktiviti yang berfaedah...aku windu r nx bercamping...really2...miss that moment...(begenang air mata..)..dis is experince i ever had..

mcm2 yang aku nak lakukan sem dpn tw...yang penting nx enjoy!!!...haha...sem baru azm baru...busness pown akan aku jalankan denagn sebaik mungkin...rezeki ada di mana2...yes betul 2...not easily gve up ayu..:)
alhmdulilah result aku oke...n mr tddy kne blanja aku mcd o kfc o kedua2nye skali...bab aku menang!!...haha..:P
kpda kawan2 aku yang x bernasib baik jangan r berputus asa k...
cube ag...
sape r yang nx repeat kan...??
aku sndiri takut...mr teddy pown tkt..
tp alhmdulilah sgt2...aku n mr teddy lulus...
mr teddy akap dy x cye..haha...
ape r abg nie...:P

n yang wat aku hepi ag...semalam g balau aku bwk kete sndri tanpa ad ibu,haha..aku bawak adq aku fina n dua ag adq tiri aku..law x aku yang nek gelabah law ibu ad kat sebelah..fhm2 j r..haha
aku mesty berani mencube ssuatu kalau nx yang terbaik..:)

aku dh ckup bersyukur ngn apa yang aku ad...:)
alhamdulilah...

n aku x berminat nx masuk cmpur benda yang akan buad aku terluka lg...seriously!!,,

No comments:

Post a Comment